22 Nisan 2013 Pazartesi

ÜDY Belgesi

Palmer inşaat evlerini kararsız yapılan yakın sakinleri tarafından şikayetler dahil olmak üzere proje kaygıları, görüşmek üzere Cuma DOT yetkililerle bir araya gelecek dedi. Palmer kamyoncu yasağı görmezden ve şehir sokakları kullanarak kendi yolculuklar kısaltmak için çalışacağız korktuğunu söyledi. Dört ton ağırlık kısıtlaması Rotalar 29 ve 129 yakın şehir sokaklarında kamyonlar için yerde, ama şehir polis yasağı uygulamak için insan gücü yedek değil, Palmer dedi. Şehir polis kamyoncu şehir sokaklarını üzerine ayrılmanın için atıf olabilir nasıl istatistiksel veriler olmaz. Palmer eyalet polisi yerel yollar devriye ve tehlikeli madde girin taşıyan hiç kamyon sağlamak için tünel nakledilecek korumaları için iddia edecektir tahsis isteyecektir söyledi. DOT yetkilileri devletlerarası kuzeyinde yapıyor ve hiçbir özel önlemler tünel için planlanan gibi, eyalet polisi güney I-95 yasağını söyledi. Mercer İlçe Yönetim ÜDY Belgesi kamyon bu kadar izin verilmez ise tünel hizmet edecek ne amaçla sorguladı. "Ben ulaşım yönetmen DOT ile oturup kendi mantığı öğrenmek için niyetinde" dedi. Palmer gibi, Prunetti o da tünel men ise kamyon kentin içinde bir kısayol alacağını korkulan söyledi. Yasağı arası karayollarında kamyon tutmak için tasarlanmıştır, DOT yetkililer söyledi. Bu Rota 29 eski Lamberton Caddesi'nde sona bir darboğaz ortadan kaldırır, çünkü tünel hala değerli, ÜDY Belgesi söyledi. Bu I-195 ve I-295, bu interstates ulaşmak için Rotalar 29 ve 129 alarak daha uzun bir yolculuk sonuçları gibi diğer interstates ulaşmak için I-95 kalıyorum. New Jersey Motor Kamyon Derneği (NJMTA) I-95 Rota 29 kamyon yasağı kuzey protesto ama güneye yasağı uzanan karşı değil, grubun icra müdürü, Gail Toth dedi. "Bu karşı kesinlikle ölü ayarlanır," dedi. "Ben alamadım. Biz en kısa zamanda iptal edilmesi bunun için aramak istiyorum." NJMTA bugün karşılamak ve kamyon yasağı mücadele yollarını tartışacağız, Toth söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder